Rój – Hive

rójGRA dla dwóch osób.

Świetna rozgrywka. Można wygrać, lub przegrać;), na kilka sposobów, więc żadna z rozgrywek, do samego końca, nie jest pewna.

Można trochę porównać do szach – każda z figur ma swoje zasady ruchu (bardzo mi się podoba wchodzenie jednej na drugą). Tylko, że ja nie lubię szach, a ta gra mnie naprawdę ujęła.

Jest szybka, dynamiczna, nieprzewidywalna, nie wolno się poddawać do samego końca. Pomysł na ruch poszczególnych pionów jest super, wszystko do siebie idealnie pasuje.

Bezwzględnie wciąga!

Opis na Rebel: http://www.rebel.pl/product.php/1,4/13064/Roj-Hive.html

Proponuję dokupić dodatki do podstawowego zestawu, dodają smaczku rozgrywce (komar, biedronka i stonoga):

komar biedronka

stonoga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak grać:

Kiedyś, kiedy próbowałam kupić drugi egzemplarz tej gry, a nie było jej w całym mieście, postanowiłam … ją zrobić:) Pomógł tata przy wycinaniu elementów, potem 6h było szlifowanie przypłacone kilkudniowymi zakwasami, na koniec zostało tylko rysowanie i lakierowanie. I oto jak wyszło:

ROJ2 ROJ1

Dodaj komentarz