Karty dżentelmentów

Taka prosta, a taka przyjemna. Reguły tłumaczy się w max. 3 minuty.

Napewno dla dorosłych, bo teksty na kartach nie są skierowane do małoletnich:) Najlepsza na imprezę, dla sporej grupy, do rozgrzania atmosfery. Bardzo zresztą dobra do rozgrzewki przed wszelkimi innymi grami, bo jest szybka i śmieszna i każdy ma takie same szanse.

Kiedy kolega po raz pierwszy opowiedział mi o grze i o jej zasadach trochę się skrzywiłam. Zabrzmiało dla mnie jak gra do piwnych przekąsek dla facetów. Ale traf chciał, że musiałam zagrać i się wciągnęłam!

Najpierw zagrywający gra czarną kartę z początkiem zdania, następnie pozostali gracze rzucają białe karty kończące zadane zdanie, w sposób poufny, czyli nikt nie wie co kto zagrał. Kolejny krok to przeczytanie powstałych zdań – to jest właśnie ten moment na ubaw – a zagrywający wybiera zwycięzcę przyznając mu tym samym punkt.

I tyle. Po prostu dobrze się bawcie. Mimo, że karty czasami z lekka wstydliwe, to już testowałam rozgrywkę z rodzicami i braćmi i gra się doskonale.

Skomentuj

