Drewniany wkład do gry planszowej

Kiedyś zrobiłam domowym sposobem grę Hive, bo nie mogłam jej kupić tam, gdzie byłam na wakacjach:

https://polecksiazke.wordpress.com/2014/01/18/roj-hive/

Ostatnio ujęły mnie wkłady drewniane do gier planszowych. Można oczywiście kupić profesjonalne. Można też zrobić wzór i wyciąć na profesjonalnym ploterze. Ale można też wszystko od początku zrobić samemu:) U mnie to wyglądało tak:

Najpierw kupiłam trochę sprzętu, wyrzynarka włosowa oczywiście jako podstawowa i niezbędna.

Wybrałam grę Tajniacy i zrobiłam projekt.

A potem było już klejenie, szlifowanie, dopasowywanie i piękne pudełko na końcu:)

Jedna uwaga do wpisu “Drewniany wkład do gry planszowej

Skomentuj

