Fanowski trailer do Kłamcy

Spotkaliście się już z tym, że do książek, jeszcze nie zekranizowanych, robi się fanowskie trailery? Na świecie widziałam takich sporo, w Polsce nic nie wpadło mi w ręce.

Postanowiłam połączyć moje dwie pasje: książki i skład filmów i zrobić, być może pierwszy, a napewno jeden z nielicznych, fanowski trailer do polskiej książki.

Wybór padł na Kłamcę, Jakuba Ćwieka. Pomijając, że to jedna z moich ulubionych książek, to jest to historia tak plastyczna i kolorowa, że bardzo dobrze się ją składa.

Za skład zabrałam się 9 miesięcy temu. Oczywiście nie składałam cały czas, było sporo przerw. Najwięcej zabrał wybór materiałów.

Cała zabawa polega na tym, aby przy pomocy fragmentów istniejących filmów, czy przedstawień teatralnych opowiedzieć historię z książki. Idealnie się nie da, ale dobrze jeśli utrzyma się główny przekaz i emocje.

Pierwsze pytanie, które sobie zadałam, to którego aktora obsadzić w głównej roli. Szuka się takiego, który grał w wielu, różnych produkcjach, bo tylko dzięki temu ma się zapewnione wiele ujęć i jest większa szansa znalezienia takich, o które nam chodzi.

W rolach głównych „obsadziłam”: Loki – Brad Pitt i Jenny – Nina Dobrov. 

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

A gdyby ktoś miał pomysł na inny skład – czy bohaterowie, czy sceny – dawajcie znać, zawsze może powstać kolejny trailer:)

TRAILER:

 

OKŁADKI KSIĄŻKI:

Jedna uwaga do wpisu “Fanowski trailer do Kłamcy

Skomentuj

