Angelologia

angelologia okladkaKSIĄŻKA

Najpierw po tytule – myślałam – fantastyka.

Potem przez pierwsze rozdziały – stawiałam na kryminał.

Zaczynałam nawet być sceptyczna…

A potem akcja nabrała kolorów. Angelologowie, nefilim, ludzie i demony w odwiecznej walce dobra ze złem, oczywiście z romansem w tle:)

Zmiany akcji i niespodziewane zakończenie zapewnione. Na przestrzeni wieków i kontynentów. Nie można się oderwać.

Główną bohaterką jest mniszka z tajemniczą historią rodzinną, którą razem z nią odkrywamy.

Ta książka ma w sobie to ulotne coś, może to, że do końca łączy kryminał z fantasy. Nie ma wielu takich pozycji. Tę akurat słuchałam nie czytałam, czasami lubię sobie posłuchać, gdy leżę na leżaku lub prowadzą auto – wersja ok, ale nie powalająca.

Danielle Trussoni

Angelologia

W stylu: Cykl Upadli by Thomas E. Sniegoski, seria Dary Anioła (Miasto Kości to pierwsza część), Siewca Wiatru, Zbieracz Burz

Bardzo fajna strona internetowa autorki, kliknijcie książkę, potem home i wybierzcie świat angeologii – filmiki, „oryginalna” angelologia, zdjęcia i wiele innych:

http://danielletrussoni.org/

angelologia strona www

Skomentuj

